Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Be afraid. Be very afraid. (horrormirror.blog.hu)

2010.10.15. 08:03 WatchWitch

Nem tudom, a szerzőnél mit jelent a "sznobhatás", de az előre mentegetőző figyelmeztetése ellenére, bár a végén bravúrosan kimentem a blogját, fel tudok és fogok sorolni néhány okot, amiért bizony félig a fiókba lóg.

Először is emberünk nem egy profi kritikus, ami annyira nem is lenne baj, hisz ezért ír bejegyzéseket a saját kis naplójába és nem cikkeket egy szaklapba, de engem még a legamatőrebb elemzőnél is igenis nagyon zavar, ha a végtelenségig leegyszerűsít dolgokat. És most elsősorban nem arról beszélek, hogy a leghíres-hírhedtebb Pasolini alkotásról furcsa csak annyit megemlíteni, hogy abban a hatalom által megalázott fiatalok eszik a fekáliát… értem, ezek horrorral foglalkozó írások, szóval nem a mélylélektanért és filozófiáért járnak oda az olvasók. Viszont nekem a legegyszerűbb ijesztegetős esetén is nagyon kevés az, ha elmesélik a történet első húsz percét, esetleg három szóban jellemzik a szereplőket, és a dobozra is felírtakon kívül az az egyetlen plusz információ, hogy hányszor kellett megállítani a filmet rettegés/idegesség/hányinger miatt. Mert ha már megér a dolog egy posztot, akkor én úgy képzelem, hogy valami különös csak megfogta a nézőt, vagy épp nem, és akkor érdemes lenne részletezni, hogy pontosan mi és miért, például olyanokat is, hogy minden nyugis volt, egy kiáltás nem hangzott el végig, ettől aztán még durvábbnak tűnt az egész, vagy hogy köcsög operatőr össze-vissza kapkodta a hülye kamerát, köcsög rendező meg megengedte neki, mert azt hitte, hogy attól félelmetes lesz, pedig nem is, csak epilepsziás rohamot kaptam tőle a végére, és a zene is túl hangos volt, a háttérben meg eperszószos műagyag fejek gurultak, vagymittudomén. Ami még szintén zavaró "apróság": a tipikus helyesírási hibák, különös tekintettel a hadra (what he said), és az igénytelenség:

Természetesen a komikus színészről és nem az énekesről lesz most szó.

- írja Robin(!) Williams kapcsán; természetesen.

Na jó, tovább nem szőrszálhasogatok, a lényeg az, hogy hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem találtam benne kiemelkedően jó ötleteket, mind a retro ajánlóban, mind olyan filmek terén, amiknek valahogy itthon nem volt nagy visszhangja, esetleg mozikban meg sem jelentek. És ha az ember nem olvas bele a kommentekbe (amik itt kivételesen nem idióták), akkor spoiler-veszély sincs – viszont lemaradhat ott említett újabb megnézendőkről, úgyhogy érdemes mérlegelni. Maradjunk abban, hogy alapvetően hiánypótló a blog, és bár máshol is bőven foglalkoznak hasonlóval, nekem nagyon tetszik, hogy itt töményen csak erről a műfajról van szó, és csak minőség-ügyben kell bányásznom, témailag nem; és nagyon kis plusz munkával lényegesen jobb lehetne, úgyhogy végülis feed.

horrormirror.blog.hu

2 komment

Címkék: kritika film feed

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr942371034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.10.15. 13:37:37

ohh, köszi a kritikát, meg a feed minősítést:)
nagyjából még egyet is értek az elhangzottakkal.
megpróbálok majd fejlődni, de a helyesírást nem ígérhetem meg:D

amúgy a két Williamst kiskorom óta mindig keverem, reméltem, h ezzel más is így van, no mind1.

2010.10.18. 19:14:20

Helló!

Én csak bepofátlankodom ide, jöttem a horror-mirror kritika szagára.
Szerintem a blog olvasóinak purga írásai tökéletesen megfelelnek.
Én speciel nem profi filmesztéta ajánlót akarok, hanem azt, hogy egy horrorbuzi, aki már látta a filmet, közvetlen stílusban mondjon valamit, ami túlmutat a hivatalos, ömlengős ajánlókon, és eldönthessem, hogy akarom-e látni a filmet vagy nem. Nem az érdekel, hogy milyen filmkészítői bravúrokkal van tele a film és mennyire profi alakítást nyújtott valamelyik színész, hanem hogy befosok-e a filmtől vagy bealszok. Én ennyire véglény vagyok, hogy ennyivel is beérem.
És emiatt szeretem purga írásait, általában a véleményünk is egyezik.
süti beállítások módosítása