Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Fame (steinerkristof.com)

2010.11.12. 08:36 WatchWitch

A magyar celebfigyelő blog után, gondoltam hazai celebbloggal kellene folytatni, úgyhogy íme. A vadászat elején egy kis gondot okozott, hogy hirtelen a Sorbertnorberten és a Nagydarabnőn kívül nem emlékeztem, hogy bárkiről is hallottam volna, hogy blogot írna, ráadásul az utóbbinak a neve sem jutott eszembe, később meg mikor kinyomoztam, hogy ki és hol, kiderült, hogy mindketten régen abbahagyták már… szóval nem indult valami ígéretesen a projekt. De aztán diadalmaskodtam – ráadásul egész jó oldalt találtam, ami, elnézve a potenciális szerzőket, nem kis dolog.

Steiner Kristófról szintén nem sokat tudtam, így hirtelenjében meg direkt nem is akartam utánanézni, az megvolt, hogy valamelyik zenés tévéadónál kezdte műsorvezetőként, életmódmagazinokba írt, talán valamilyen könyvet is fordított, és van egy tündéri kutyája; ezen kívül annyi plusz infóm volt, amennyit az ember bulvárcikkek címeire pillantva derít ki: hogy meleg, és hogy új szerelmével Izraelbe költözött. Egy elég hosszú magánéletet firtató interjút is láttam egyszer vele, amiben nagyon szimpatikus és meglepően értelmes volt; azt továbbra sem tudom, hogy mitől sikerült hírességgé válnia, de nem is fontos, mert bárcsak ott tartanánk, hogy ez lenne a színvonal, és ennél hülyébbeknek ne lenne esélyük befutni... Rátérve a blogra, ezúttal sem ástam bele magam nagyon alaposan, de annyi biztos, hogy inkább bemutatkozós weboldal ez, mint énblog; a bejegyzések sosem túl személyesek, egy részük máshová már kirakott re-poszt, viszont az van bennük, ami a házigazdát foglalkoztatja: divat, zene, könyvek, filmek, utazás, lelkizés, aktivizmus a mindenfajta toleranciáért, többé-kevésbé tragikus sorsú érdekes emberek történetei. Imádni kell, amiért minden posztjából egyértelmű, hogy pont leszarja, ha esetleg ráaggatják a "tipikusbuzi" címkét, nem fogja rejtegetni, hogy imádja Madonnát, és szívesen ír elegáns cipőkről meg vegán receptekről. Is, mert komolyabb témákkkal (evészavar, homoszexualitás, állatvédelem) is foglalkozik, és ez amúgy szerintem menne neki kevésbé light verzióban is, csak akkor nem lenne sok keresnivalója a Cosmopolitan munkatársai között... Még annyit megjegyeznék, hogy kicsit kevesebb bejegyzéssel, de van angol változata is a honlapnak, ami főleg azért kellemes, mert nagyon nem olyan nyelvtudással írja, amit néha a tévéseknek sikerül produkálni, ha külföldi sztárral kell két mondatot váltani.

Szóval celeb olvasóinknak különösen javaslom, irány példát venni, rajongóknak és a fentebb már említett témákban érdekelteknek egyértelműen feed, de egy átlapozást mindenkinek megér, nekem tetszett.

steinerkristof.com

 

1 komment

Címkék: feed

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr962443881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hepciás 2010.11.12. 15:57:32

A srác kiadott egy életrajzi könyvet, megjelent 1-2 éve belőle egy részlet a könyves blogon. Kb. én is hasonló fenntartással kezdtem a részlet elolvasásához, mint amiket most te említettél, és elég nagy kellemes csalódás ért a végén. Leírta a csávó a buddhista anyja haldoklását. Fiatal (főleg meghalni) és szép nő, nagyon szerették egymást, bensőséges volt a viszonyuk, ez csöpögésmentesen jött át, holott olyan részek is voltak benne, hogy együtt sírtak a kórházban Disney rajzfilm DVD-ket nézve. Leírja, hogy apjától ugyan elvált, de igazán nem tudtak elszakadni, a harmadik a háromszögben Csöpel Láma (!) már a név mindent visz, egy tipikus divatvallásban utazó, álszent, anyagias szaralak (legalábbis Steiner Kristóf finoman ilyennek ábrázolta). Elhamvasztott anyja földi maradványait oldschool buddhista szokás szerint a Margitszigetnél(!) szórták a Dunába. Tényleg nem egy tipikus ultrakönnyű, divatos „celebbuzi szépfiú vagyok” sztori. A könyves blogon még kommentekben is írt, hogy nem négerrel íratta a könyvet, ott is normális arc volt. Ok, nem egy Oscar Wild, de teljesen rendben van a fószer. A könyvet nem olvastam el, persze lehet, hogy a többi rész nem nagy durranás, végtére is általában egyszer szórják az egyszeri melegceleb anyja hamvait a Margitszigetnél a Dunába.
Amúgy szerintem a másik elég fasza híres ember (celeb?) blog Oszkó Péteré. Persze megértem, ha nem ebbe a kategóriába soroljátok az ő blogját.
süti beállítások módosítása