Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Melltartók, államférfiak és Havas Henrik (rajottem.blog.hu)

2011.01.06. 10:40 watchcraft

Volt már ugye blog, amit nem átallottam szellemi testvérünknek nevezni, s most megint mutatok egyet. Úgy néz ki, egyáltalán nem egy friss eresztés, de én valami miatt mostanában találtam csak rá. Ahogy elkezdtem böngészgetni, egy zavartan elsuttogott miafasz után már mosolyogtam is: ez a blog ugyanis jó és szórakoztató, persze inkább annak, aki érti a viccet, meg szereti is. A többiek pedig ab ovo egyetértenek a leírtakkal.

A BW és a Rájöttem közötti hasonlóságok abban nagyjából kis is merülnek, hogy a két blog alapkoncepciója megegyezik, ami ugye pár sorban körüljárni egy témát, s ez valóban néha már önmagában sem könnyű feladat. Az, hogy ki-ki mindezt hogyan teszi, más kérdés és egyébként kiváló példája annak, hogy mennyiféleképpen lehet csinálni valamit: a blog legjobb posztjai nagyszerűen ötvözik magukban a Modoros és a Gyűlölt ellenségeink örökérvényű közhelyeit és jól hangzó általánosításait. S mindehhez párosul egyfajta (ál)naiv stílus, mesterkélt elnagyoltság is, de ez itt egyáltalán nem dühítő, inkább aranyos; olyan, mintha általános iskolai fogalmazásokat olvasgatnánk. Ráadásul azt hiszem, tényleg ilyen zavarosan vannak a dolgok a fejekben. Utóbbi mondjuk nem feed, de a blog igen.

rajottem.blog.hu

Szólj hozzá!

Címkék: fun feed világ dolgai

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr462564455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása