Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Broken hearts (cardioblog.blog.hu)

2011.01.14. 07:53 WatchWitch

Bevallom, egy kicsit egészségtelenül (no pun intended) állok az orvosokhoz: mondhatni istenítem őket. Nyilván nem a házidokimat vagy a körzeti bőrgyógyászt, de basszus úgy három héttel ezelőtt egy tök fiatal kardiológus faszi reggel belepiszkált az apukám szívébe (konkrétan bele a szívébe neki, még benne is hagyott dolgokat), és délután hazaengedte megszűnt tünetekkel. Arról nem is beszélve, hogy másnak meg mechanikusan megtámogatják, vagy egyenesen kicserélik a szívét, kikaparják a daganatot az agyából, kimérgezik belőle a rákot, újraszabják az arcát, visszavarrják a kezét, megműtik a méhen belül található gyerekét... csodálatos dolog a gyógyítás tudománya na, és csodálatos lények a művelői.

Rátérve a mai blogra: nem értek belőle/hozzá egyáltalán, ez például nekem az égvilágon semmit se mond, annyit én is látok, hogy egy EKG, de nekem szép szabályoskáknak tűnnek a vonalak, ha a kezembe nyomná valaki, eszembe sem jutna aggódni, pedig állítólag egészen látványosan baj van vele. Elképesztő, hogy valakinek ez teljesen egyértelmű tud lenni, annyira, hogy meri vállalni: emberéletek függenek a válaszain... de megint elkalandozgatok; szóval eléggé szakoldal, de nekem úgy tűnik, hogy a szerző (orvonstanhallgató? tanár?) nem csak bennfentes használatra készíti. Gyakorlatilag minden bejegyzés egy-egy rejtvény, vagy az előző feladvány megfejtése részletes magyarázatokkal, amik nekem sajnos kínaiul vannak, de ha valaki úgy érzi, hogy kis erőfeszítéssel felismerne egy ventriculofázisos sinus arrhythmiát, az látogasson át bátran, nyeremények is vannak.

Persze nem valószínű, hogy tömegeket fogunk törzsolvasóvá tenni, a legtöbb átkattintó szerintem már az első poszt átfutása után lelép, de én mindig visszajárok ide, amikor nagyon önelégült-karrierista napom van, just to take a bite of humble pie. Szigorúan blog-szempontból meg... hát én imádom a hasonló egyszerű dolgokat, olyan vicces egymásrakacsintás ez egy külön világ összetartozó tagjai között, ami akkor is érdekes, ha a most épp nem hozzám szól - egyszerűen nem tehetem meg, hogy ne ajánljam feedbe.

cardioblog.blog.hu

2 komment

Címkék: tudomány feed egészség szakblog

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr942519257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.14. 22:11:12

Végre rájöttem, mi lakozik a praxis blog gyűlölete mögött: beteges orvosimádat. Analitikusnál voltál?
süti beállítások módosítása