Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Return to Na Pali (valovilag.postr.hu)

2011.01.28. 07:55 WatchWitch

Nagyon időszerű leszek, hogyaszongya tessék, már ilyen témájú blog is van, nem is egy – és ezt még én is olvasgatom.  (Mondjuk azt bevallom:  a másikokról semmit sem tudok, véletlenül találtam meg elsőnek ezt,  megjegyeztem, néha rábökök, és egynél többre nem futja at elánomból.) Mikor elkezdődött a VV4, nagyon elhatároztam, hogy márpedig én ezt szorgalmasan nézni fogom; mert sosem vagyok eléggé képben hazai celebekkel, és akkor az épp aktuális aspiránsokat ismerjem meg legalább, mert apparently ezekből lesznek a jövő Nagydarabnői - és milyen jó lesz, ha akkor majd bezzeg tudom, hogy hogyan lettek ismertek. Meg egyáltalán érdekes kísérlet ez végülis, hogy összezárnak x darab ismeretlent, és, miközben ők mit sem tudnak a külvilágról, jön a zombiapokalipszis mi kiélhetjük voyeur-vágyainkat. Aztán elég hamar kiderült, hogy egy szar színdarab az egész, mű és manipulált, és a legantipatikusabb exhibicionistákkal van tele, akik kaptak az újabb alkalmon, mert eddig hiába küszködtek ilyen-olyan módon azért, hogy léccilécci szerepelhessenek kamera előtt.

A lényeg az, hogy magát a műsort egyre kisebb lelkesedéssel és nagyobb kihagyásokkal nézem, de most már érdekelnek a fejlemények, úgyhogy itt az én emberem, aki egymagában sokkal szórakoztatóbb, mint az egész tévés bagázs. És mivel azt a blogot már ajánlottam, most megemlítem ezt a másikat, ami kifejezetten magamfajta kíváncsikáknak készül, és kiválóan kiegészíti a szigorúan csak tényekhez ragaszkodó Hajnalka-féle mesét: vannak itt mindenféle infók a szereplők elő- meg utóéletéről, rosszindulatú pletykák, bulvárlapokból átvett hírek, szerkesztőkrémálma típusú kiszivárgott videók, műsor- és lélekelemzős okoskodások. Ne számítsatok csodára, ehhez a ValóVilágos alaphoz kapcsolódó bárminek is nehéz lenne kiemelkedő minőséget hozni (ebből is látszik, hogy Hódos Hajnalka egy királynő, rajongunk), de még így is jobb, mint a műsor, úgyhogy ha esetleg ti is megbolondultok, akkor inkább ez, mint az RTL összefoglalója; feed.

valovilag.postr.hu

1 komment

Címkék: média feed

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr862621100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IndaMuncher 2011.02.04. 11:15:08

A posztoló Unreal rajongó? :)
süti beállítások módosítása