Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Re

2011.01.24. 09:22 WatchDawg

Azt hiszem, van pár restanciánk, úgyhogy vágjunk is bele. Az első, hogy a feedbe ajánlott Villáminterjú természetesen rég megszűnt sajnos. Nyilván mindenki észrevette, de meg kell róla emlékezni. Aztán a Hütte. Ezt gyorsan elmondom: feed, és haladjunk is tovább, nincs kedvem fejtegetni, hogy elszúrtam és hamar ítélkeztem. Van ilyen. Tudjuk, hogy a nemrég ajánlott Rájöttem is mehetne lassan a levesbe, annyira kevés a poszt, de amik már ott vannak, még egy darabig biztosítják neki a helyet a legjobbak közt. Hát most hirtelen ennyi, bizonyára a minor blogok közt volna még, amit érdemes volna újra átnézni, de egyelőre nem találtam olyat, ami vállalhatatlan.

8 komment

Címkék: update sefeedsefiók

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr772609067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekrológ · http://nekrolog.blog.hu 2011.02.01. 13:53:42

A Hütte szerintem is feed, csak így utólag egy indexközeli blog kritikáját revideálni? Hmm, kissé seggynyalásszagú, de ti tudjátok.

IndaMuncher 2011.02.04. 11:16:13

A rájöttem blog szerzőitől származik a kigondoltam.blog.hu hasonló színvonalon. :)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.02.04. 23:15:27

@vészmadár (pica pica):

Ó Vészmadár, csak most olvasom ezt, köszi :)

@F.house:

Nem a rájöttem szerzői a kigondoltamosok, hanem a rájöttem törzskommentelői csinálták a kigondoltamot, miután a rájöttem leállt. A rájöttem volt a minta, de szerintem van már saját stílusa a kigondoltamnak.

Amúgy a kigondoltam belül még a külsejénél is sokkal jobb, vannak soha nem publikált posztok, meg belső topikok, nagy élet, ilyesmi. Nekem nagyon bejön, de az is igaz, hogy sokaknak meg nem, megértem azt is.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.28. 09:49:48

@Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal, és mindenki kapja be, akik szerint nem:)

hehe

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.01. 21:49:38

@vészmadár (pica pica):

Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a széles olvasóközönség a Kigondoltamról, elvégre korunk legjelentősebb Műhelye! Egyébként a Kigondoltam szellemiségétől talán a mentegetőzés, megalázkodás áll a legtávolabb, inkább az alázás a jellemző:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.04. 13:58:14

@Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:)

(észveszejtően gördülékenyen és természetesen használjuk a többezer éven átívelő kulturális utalásokat)
süti beállítások módosítása