Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

He who cannot, teaches. (zabundu.blogger.hu)

2010.09.06. 08:14 WatchWitch

Hát ez a mai, hölgyeim és uraim, a konkurrenciánkról fog szólni. Na jó, legalábbis annyiban, hogy egy csendes olvasónk jóvoltából, akinek ezúton köszönöm a rá(nk is)linket, találtam egy olyan blogot, amelynek ugyanaz a témája, mint a mienknek. Itt vége is a párhuzamnak, versenyről nem nagyon lehet szó, nem ugyanaz a mezőny - nem hinném, hogy aki nálunk visszatérő vendég, átszokna oda; no offence, mi már csak ilyen "kis nyominger sznobok"... Ez a szerző két dologban egész biztosan rendesebb ember mint mi. Először is: ő nem csak heti néhány bejegyzéssel örvendezteti olvasótáborát, néha napi(!) "többet lerak", ennél a mennyiségnél biztosak vagyunk benne, hogy nálunk sokkal több joga van "bealázni másokat". Másodszor meg: ő nem csak diszkréten nézegeti a kommenteket, és galádul utal rájuk egy óvatlan pillanatban, hanem lelkesen kommunikál is a hozzászólókkal, lázasan igyekszik meggyőzni őket igazáról, sőt tanácsokat is osztogat arra nézvést, hogy mitől kerülhet nála kedvencekbe az egyszeri blogger. Aktív, proaktív, minden, amit akartok.

Nem tippelek arra gonoszul, hogy miszklikbe tudnám aprítani a munkáját, inkább őszintén vállalom felületességemet, és beismerem, hogy (főleg mivel az általa említettek nagy része privát napló, és engem azok nem annyira érdekelnek) nem sok posztját olvastam el - azok alapján, amiket igen, viszont megint csak két dologra térnék ki. Velünk ellentétben ő jó előre pontos irányelveket ad, hogy miért veregeti vállon vagy pontozza le épp azt, akit; az első kategóriát hagyjuk is, de gustibus, ugyebár. De kiemelt negatívumként említeni más helyesírási hibáit, egy olyan (ki)oktató posztban, amely maga is hemzseg azoktól... na, az buta dolog ám, kedves kollega. (Félreértés ne essék, nekem is bántja a szemem, ha valaki tévesen ír le valamit, de tudom, hogy én is botlok néha, úgyhogy csak nagyon óvatosan szoktam mást leszúrni érte - kivétel persze, ha van annyira bunkó, hogy saját szemében a gerendát...) A másik problémám az, hogy ha a világ szeme elé bocsájtanak egy konkrét blogot, akkor lehet dicsérni is meg szapulni is azért, mert valamilyen vagy nem, de nagy általánosságban ex catedra kijelenteni, hogy milyen betűkkel, színekkel és háttérrel ne írjon senki, milyen tartalmú és/vagy hosszúságú szövegeket, mert akkor automatikus lesz a bünti... ezt még tán szerencsétlen Örkény is jól megszívta volna a hülye kis egyperceseivel.

Isten látja a lelkemet, én tényleg úgy érzem, hogy törekedtem az objektivitásra, de bármi lehetséges, még az is, hogy egyszerűen a riválistól való rettegés mondatja velem, hogy fiókba vele.

zabundu.blogger.hu

5 komment

Címkék: kritika fiók

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr322272249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.09.06. 12:59:23

Te őt tudnád szétszedni, ő meg téged. Mi ez a pitiáner rivalizálás?

Hepciás 2010.09.06. 13:54:06

Hehe, (szerintem) nem pitiáner rivalizálás, belenéztem, a másik tényleg szar, + még ki is oktat a nívótlan kis gyökere:-)

Belvárosi sznob arcok ezek a blogwatchos lányok-fiúk, de jól tolják. És most egy olyan bókkal vágom őket pofán, ami remélem fájni fog:

Nagyon jól benne maradnak a zsánerben, ami csak látszólag könnyű. Az olvadó azt kapja, amire számít. Kb azonos terjedelemben pozitív, vagy negatyv kritikát. Nincs maszastolás. A timesheet tökéletes, mint a Boros-Bohkor féle Bumeráng.

Ennyik vagytok, nem egy Tarkovszkij, de bármennyire is fáj, ez cseppet sem kevés.

barnacukor. 2010.09.06. 23:19:09

tizenötperc hírnév mindenkinek jár...bár nemtom, én azér inkább maradnék a homályban, mintsemhogy azzal hívjam fel magamra a figyelmet, hogy minősíthetetlenül rossz az a valami, amit csinálok :)

Zabundu · http://zabundu.blogger.hu/ 2010.09.07. 08:51:21

Köszönöm az újabb kritikát, mely első ránézésre fogalmazódott meg. Örülök, hogy sikerült káromkodás nélkül megfogalmazni a mondanivalót, így sokkal érdekesebb elolvasni. Nincs bajom a más nézetekkel, elismerem, hogy munkám nem olyan precíz, mint a tied/tietek, de nem is áll szándékomban versenyezni, én más utat követek.
Nem tudom hol van rengeteg helyesírási hiba a blogomban (ám egyáltalán nem tartom ezt lehetetlennek, mert nem vagyok nyelvtan tanár), de meg kell jegyeznem, miért is került be a felsorolásba, egyáltalán nem kiemelt helyen! Itt a link: zabundu.blogger.hu/2010/08/24/a-nap-kerdese-milyen-legyen-egy-blog
Ha szétnéztél volna (ami ugye elmaradt), feltűnhetett volna, hogy eddig egyetlen alkalommal EMLÍTETTEM meg valakinél, hogy mellesleg sok a helyesírási hiba is benne, csupán ezért még senkinek nem bíráltam.

Én más értékrendeket követek, sokkal alacsonyabb az elvárási szintem, és ugye ez lehet zavaró, de nem áll szándékomban más blogokat csak azért bírálni, mert nem értek velük egyet. Az én célom továbbra is a kisebb blogok reklámozása, és csupán másodlagosan írok róluk rövid véleményt, hogy mégis tudja az adott személy, mi várja, ha rákattint a linkre.

További véleményem nincs, és köszönöm, hogy alkalmat kaptam, hogy kulturált formában megvédhessem az igazam, mert ez szerintem minden embernek jár.
süti beállítások módosítása