Utolsó kommentek

  • TooNormal: Megint AFK? :( (2011.03.29. 02:30) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: ezért is csodálkoztam rá e "360 fokos" pálfordulásra:) (észveszejtően gördülékenyen ... (2011.03.04. 13:58) Re
  • Levéltáros: @vészmadár (pica pica): Nem Canossát járok, hanem tényeket rögzítek: nem mindegy, mit gondol a s... (2011.03.01. 21:49) Re
  • vészmadár (pica pica): @Levéltáros: nem értem, mi ez az F.house-nak előadott Canossa, ki kell mondani: kurva jó az oldal,... (2011.02.28. 09:49) Re
  • vészmadár (pica pica): én még életemben nem írtam óravázlatot, leszámítva a tanítási gyakorlatot, ahol sajna kellett. Per... (2011.02.28. 09:48) Aki tudja, csinálja (tanarblog.hu)
  • Utolsó 20

Disclaimer

A saját véleményünket írjuk le blogokról.
Aki publikus tartalmat tesz fel a netre, aláírta velünk a szerződést, miszerint kritizálhatjuk.
Igyekszünk érvekkel alátámasztani a leírtakat, melyekre nem érvényes reakció az, hogy "nekem tetszik, de te fasz vagy". Ezügyben a Levéltáros levele az irányadó.

Köszönjük, hogy ezek után is olvastok minket.



Ezt mondtátok

Címkék

állatos (5) baba mama (1) egészség (6) énblog (6) feed (88) film (7) fiók (37) foci (2) fotó (3) fun (10) gasztro (9) geek (5) globetrotter (4) házmester (4) hobbi (7) képregény (2) közéleti (6) kritika (3) média (1) mém (5) művészet (2) nyelv irodalom (15) politika (4) rajongói (1) sefeedsefiók (2) sport (3) szakblog (10) szerelem (4) szeretetkurvák (5) szex (10) sztorik (10) tech (2) tudomány (5) update (4) város (1) világ dolgai (30)

Stalker (tabaniistvan.blog.hu)

2010.11.05. 08:27 WatchWitch

Már régen vadászok rajongói blogokra, mert annak ellenére, hogy én magam mindig meglehetősen gyorsan elhűtlenedek éppkedvenceimet illetően, vagy pont azért, őszintén érdekel, hogy mi vesz rá valakit, hogy éveken át érdeklődéssel kövesse egy híresség életének minden apró eseményét, esetleg magát a hírességet is, és mindezt írásban meg is örökítse. Angol nyelvű oldal van néhány, ahova vissza is térek, innen derítem ki, hogy az egyik kedvenc sorozatom kapcsán mik az újdonságok, itt szoktam megnézni, hogy a magyar szennylapok munkatársai mit fordítottak már megint félre, ide meg egyszerűen azért bökök, mert tök vicces (and 'cause Jake is hawt) - akár maguk a rajongók és rajongásuk tárgyai, a blogok is ezerfélék, az újságíró magánprojektjében is konkrét adatokkal tudósít, a háztartásbeli anyuka inkább a sztárok családi életére koncentrál, a lökött csaj meg hablatyol össze-vissza mindenről, szerintem ezen maga a stalkee is jóízűen rötyög, ha látja. Magyarra most kíváncsiságból kerestem rá, hogy mégis kiről vajon, és mit, az első tíz találatból ez volt az egyetlen, ami igényes is és rendszeresen is frissül.

Tabáni Istvánról én csak annyit tudtam, hogy énekes, és valamilyen tehetségkutatón futott be, a számait rádióban hallottam néha, nem emlékszem hogy megfájdult volna az agyam a hangjától, ami hazai viszonylatban már teljesítmény; senkit sem akarok megsérteni, de nekem ez azért a dime a dozen kategória, csak hát más meg a Cohen daloktól kap lábrázást, úgyhogy ezen nem érdemes vitatkozni. A blog szerzőinek (azt hiszem ketten vannak) már első hallásra feltűnt a Csillag születik selejtezőjén – a kezdő bejegyzést a döntő előtti napokban írták meg, aztán az emberük megnyerte a versenyt, ők meg azóta több mint egy éve lelkesen hírt adnak mindenről, ami történik vele. Közzéteszik rokonlélek rajongók élménybeszámolóit, töltenek fel zenét, fotókat, videókat, és figyelik a fellépéseket, koncerteket, műsorszerepléseket, lemezbemutatókat, dedikálásokat, talán még a bulvársztorikat is. Bevallom, nem olvastam el tüzetesen a posztokat, inkább csak lapozgattam, hogy mégis részleteket is tudjak említeni arról, hogy mit tartalmaz egy jó rajongói blog; mert ez az. Úgyhogy Tabáni kedvelőknek emiatt feed, mindenki másnak meg azért, mert ha valaha beleszerelemesednek egy celebbe és/vagy időmilliomosságukban fan club alapításra vetemednek, ez a követendő minőség.

tabaniistvan.blog.hu

Szólj hozzá!

Címkék: feed hobbi

A bejegyzés trackback címe:

https://blogwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr262425466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása